Selamat Datang Ke Syaf Delight

Rabu, 6 Februari 2013

Maklumat terkini Cake Pop Maker

Assalamualaikum..kali nie SD nak maklumkan cake pop maker sudah ada..Jika ada sesiapa yang berminat boleh bagi tau saya ye..ok sebelum tu saya nak jelaskan beberapa perkara

Berkenaan Harga : Harga dah tak sama macam dulu sebab :-
1) suppliers yang dulu dah ada buat re-order untuk barang nie dan barang tersebut memang bukan jenama dan datang dari china, jadi saya terpaksa mencari suppliers yang baru dan supplier dan kali nie produk dari UK & US..tu sebab harga nya berbeza.. jadi diharap kawan-kawan semua jelas la ye.. (",)

Sweet Cake Pop Maker 6 Cavity (from UK)

Untuk maklumat sila klik SINI
 
American Cake Pop Maker 12 cavity (from US)
 
Untuk maklumat lanjut klik SINI
** Note : Untuk produk nie kena booking dulu sebab supplier tak kan hantar jika 1 unit je..Jadi saya terpaksa kumpul order dah cukup baru hantar order ke suppliers
 
Jika ada yang berminat atau ada sebarang pertanyaan hubungi saya di 017-3196513
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HAK CIPTA TERPELIHARA SYAF DELIGHT