Selamat Datang Ke Syaf Delight

Selasa, 25 September 2012

Member Card/Diskaun Card





Assalamualaikum..Syukur kepada Ilahi yang berterusan memberi rezeki..Alhamdulillah..diatas rasa syukur, kali ini SD nak kongsi lagi satu berita yang baik dengan anda semua tentang Member Card atau Diskaun Card Syaf Delight. Sudah lama SD berhasrat untuk berkongsi berita ini dengan anda..baru sekarang ada kekuatan nak laksanakannya. Kad ini SD berikan kepada pelanggan setia SD sebagai tanda Terima Kasih kerana terusan memberi sokongan kepada SD..tetapi untuk memiliki kad ini SD tetapkan beberapa syarat & terma untuk mengelak dari sebarang masalah dibelakang hari nanti..diharap anda jelas dan faham la ye..semua ini untuk kebaikan bersama..(",)


Dengan setiap pembelian bernilai RM100 anda layak untuk mendapat diakaun untuk pembelian seterusnya atau dengan cara mengumpul cop-cop di petak kosong yang bernilai RM10, dan jika petak-petak kosong ini penuh anda akan layak menikmati diskaun dari 5%-10% untuk ahli dan 10%-15% untuk pengedar pada pembelian seterusnya untuk semua keluaran Syaf Delight

Terma & Syarat

1. Daftar jadi ahli/ pengedar kami dan anda akan mendapat Kad Diskaun yang diberi secara percuma kepada pelanggan yang membuat belian pertama dengan SD.
 2. Sekiranya Kad Diskaun anda hilang, tiada penggantian kad baru kecuali dengan pembelian baru dan mengumpul semula cop-cop tersebut seperti pelanggan baru.
3. Sila tunjuk Kad Diskaun semasa urusan pembelian anda
4. Pemegang Kad Diskaun tidak boleh di tukar milik.


Jangan lepaskan peluang menjadi ahli / pengedar kami, kerana banyak kejutan dan keistimewaan menanti anda..(",)


~TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA~



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HAK CIPTA TERPELIHARA SYAF DELIGHT